tears and rain


Ingenting här i livet är rättvist. Så är det. Karma existerar inte. Varför händer det något ont med de allra finaste personerna? De som allra minst förtjänar något ont. Det är inte karma?! Det är livet. Det är livet med dess orättvisor.

Veckan på Kreta var underbar på alla sätt och vis. Genom många diskussioner om livet och samhället så kom vi fram till att vi har det så bra. Underbara familjer och vänner. Tid med våra föräldrar och att att vara bortskämd med det smäller så mycket högre än att vara bortskämd med materiella ting.

Jag vill inte vara hemma nu. Att mötas av en sorglig och orättvis nyhet är aldrig roligt. Jag vill bara vrida tillbaka klockan för att leva lyckligt ovetandes samtidigt som jag vill vara med mina anhöriga. Jag hoppas ni tar vara på den här veckan för att umgås med varandra och försöka koppla av. Även om det är så hårt. i l y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback