stockholm i mitt hjärta

Bonjour!

Helgen i Stockholm har varit alla tiders. Åkte i fredags med min kära pojkvän. Ett under att jag faktiskt lyckades knipa om det i nästan två månader. Och att alla andra som visste om det klarade det. Syftar väl mest på min kära mor. He he. Som sagt, en bra helg i storstaden, god mat hos min morbror med familj, bus med Filip och shopping hanns med. Och så lite mys såklart. Hoppas du hade en fin födelsedagshelg och att du gillade min lilla överraskning Söting.


Annars då? Jag har ägnat en ytterst liten tid av dagen till det jag egentligen borde gjort nu. Studerat matematik. Känner lite såhär; kan jag det inte nu kan jag det verkligen inte imorgon 8:20. Så det så. Ska hämta min kära kusin när hon ringer, ska skjutsa hem henne, måste låna ett par stövlar till morgondagens utflykt. Vattenprover på gång från Vänern. Spännande. Så får väl inte missa att ta med en termos med varm choklad imorgon ;)

Ska hoppa in i duschen nu. Välförtjänt och ska dessutom unna mina ögon lite ro. Hee, glömde linsvätskan hemma, vilket innebär att jag har haft linser i mina ögon sedan fredag kl 7:30. Freesh.

på återseende.



Kommentarer
Postat av: fille

var det inte lite deja vu med att glömma linsvätskan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback