hudkräm


Bonjour!

Halvdag i skolan, härligt! Traskade hem efter lunchen och frös, usch och fy. För att trösta mig åkte jag iväg, med bilen, den stora förmånen med körkort - bil i regn, till maxi och köpte druvor och nektariner. Och en sak till, but that's a secret I'll never tell. He he he. Min söta pojkvän fyller nämligen år på fredag och är så hemskt nyfiken, hu hu!

Jag känner mig förövrigt riktigt duktig. Har kommit igång med projektarbetet. Det går dock i små små myrsteg, men bättre än ingenting. Imorgon ska jag se till att vara sjukligt effektiv och komma lååångt. heee. Får se hur det går. Hopefully bien. En negativ sak: Är trött. Kan bero på halvmaran med Californication förut, who knows, men förhoppningsvis blir jag pigg och glad efter träningen, är nämligen shlagerarcade. WIE! Något jag gillar; hoppa runt och svettas till riktigt uppiggande musik.

catch you later. Ho ho. Internt à la NV3? Som förövrigt tar studenten snart. Oh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback