glöm bort bekymmer, sorger och besvär


Klockan tickar, som vanligt, och en ovanligt bra måndag går sakta mot sitt slut. Dagens höjdpunkter var lunchen på thaibuffén med min skatt, bilturen med mamma och Felicia och nu, när jag börjat beta av dagens skörd av läxor. Talet är färdigskrivet - inte helt nöjd, får inte ihop det på något bra sätt - pm är skrivet och franskan är avklarad. Detta som jag tidigare hade sådan ångest för. Duktig tjej.

Eftersom jag suttit still större delen av dagen, som vanligt i skolan, så funderar jag på om jag inte ska ta och bjuda in mig själv till min pojkväns hem. En bra bit att cykla blir fin kvällsmotion och sedan kan jag öva på mitt tal med honom som publik... Brå idé Bojje!

Men först ska jag fixa en sak. En viktig sak. Mycket viktig och fin sak.

sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback