formel 1


Det är så sköönt. Jag har inte något att plugga akut till och det är underbart! Samma sak med sovmorgon, en riktig lyx! Började 13,30 idag, gick upp 8,30 pigg som en mört och tog mig en härlig morgonpromenad i det krispiga höstvädret. Åt god frukost och sedan åkte jag ner till skolan för att spendera en och en halv timme i matteljén. Mycket bra för mina mattestudier vill jag lova. Två lektioner avklarades efter det och sedan var det hem, äta och träna som gällde. Riktigt roligt step-up pass var jag på. Träning är kul! Core-pass efteråt var en fin avslutning!

Jag är lite smått rastlös, faktiskt. Betyder väl att jag redan kommit in i skolans stressande. Huh! Men imorgon är det fredag och då ska det fikas med bästaste kusin! How about det nya cafét? Ska vi prova?

Åh, neej.. Nu är jag sugen på russin!

au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback