desperate housewife


Åh, jag älskar dagar som denna. Nu för tiden är det bye bye till långa sovmornar och Bonjour till pigga uppstigningar. Just idag vaknade jag till julmusik ute på nordanvinden, hur mysigt som helst! Loppis stod på schemat med min kusin! Promenerade sedan hem till mig, fikade och jag målade klart min pigtittare, åh den är så fin så fin! Dagen har gått farligt snabbt, fika hos farmor och långpromenad i detta underbara väder. Har inte hela september varit strålande? Känns som det!

Snart kommer min fina hit, då ska pizzan slängas in i ugnen, nu jäser degen, allting hemmagjort. GOTT! Sedan väntar The Godfather trilogin eller Californiacation. Suverän afton helt enkelt.



















Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback