auld lang syne


Jisses!

Denna lördag, även fast den inte är slut än, har gått farligt snabbt. Loppis med Felicia, besök hos mormor, garderobsrensning hos farmor och fika. Plus att jag hämtade allting med bilen sedan som skulle skänkas bort. Fick gå x-antal rundor till bilen och lasta! Men det har varit en mycket bra dag, so far.

Ikväll har jag ingenting planerat, satsar på att skriva klart mitt tal, räkna fysik och skriva på en engelska uppgift. Torrt kan tänkas men det ska bli skönt med tanke på hur förra helgen urartade sig. he he. Man lär sig så länge man lever. Tror det blir en himla fin kväll ändå, témys i soffan med familjen.

Kvällens tips är denna mysiga låt, åh vill se satc!



Hoppas ni får en trevlig kväll!

Chatrine

Kommentarer
Postat av: fille

hoppas du får användning för fårskinnet ;)

Postat av: selma

Jag var också på loppis igår men bara en kortis, skulle jobba, men fick med mig ett par skoooor =D

2009-09-13 @ 12:30:07
URL: http://selmakovacevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback