Strålande dag


Bonjour!

En solig dag i storstaden är snart slut. En god middag hos morbror och familj har ätits, efterrätt har avverkats och godis inhandlats. De sitter för stunden och ser på fotboll, inget som intresserar mig så mycket, Lillkillen sover snart och jag sitter här, trött i benen efter en lååång och fin dag. Saker som bör nämnas är att ; Jag körde från Kga till Västerås (Pappa ville se om det var "halt" innan jag fick köra), Jag som inte skulle shoppa fick med mig lite smått och gott hem, dock inte det jag behövde, som var vantar, jacka och skor. Mamma tappade bort en påse, hehe, synd på så fina blusar. Filip försökte ta livet av sin stackars stela 18 åriga kusin, att bli kittlad under foten SAMTIDIGT som man står upp är inte piece of cake.

Nu ska jag kila till godisskålen och sällskapet. Imorgon verkar det bli en snabbtur i city igen, hurra, innan jag kör hem till Kristinehamn igen!

Ha en trevlig lördagsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback