sin sin sin


Hola!

Oh, spanade in ett par skor idag. Hur snygga som helst. Grubblade lite över dom, provade och grubblade lite till. Diskuterade med mamma och tänkte behöver jag verkligen dessa skor? Hehe, ja såklart. Men nej. De fick stå kvar på hyllan. Gick sedan ut från butiken och vidare mot nästa butik. Det första jag såg var en tjej som hade på sig the shoes. God, vilken beslutsångest. När jag väl skulle köpa dom hade de inte storlek 39. Attans. Vill du att jag ska kolla om någon annan butik har dem ? Ehhh ?! Ja. Åh, och nu är de mina! Tjuhu!

Håller förövrigt på med att skriva ett brev. Härliga Cambridgekurs! Fast lite kul är det. Mitt största problem är faktiskt, i detta fall, att jag skriver för mkt. 220-260 ord ska det vara. Just nu är jag uppe i 219. Jag har inte ens hunnit till första delpunkten. Så nu ska jag slänga mig på cykeln till maxi och inhandla glass. Min pojkvän kommer hit ikväll och då måste det vara uppbunkrat med sötsaker. Åh, kul att träffa honom igen efter helgen. (Ja, det där lät väldigt fjortis, men det blir så mkt roligare att träffas när man inte setts på ett tag)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback