party



Bonjour!

First of all. Tack alla goodies för en mycket trevlig lördagskväll. Myskväll hos mig, sedan taxi till mastis och daans. Riktigt bra kväll. Alldeles lagom. Not too much liksom. HAHA. Luckily. Min pojkvän hämtade upp mig Basse et Johanna, skönt att få skjuts hem. Kunde inte gå mer än två meter utan att ta till lipen på grund av smärtan i mina tossingar. Men vad är väl en kväll på Mastis ? ;) Hahaha.

Nu ska jag begrava mig i skolböcker, franska, engelska och fysik. Inte helt kul. Ska även hinna med promenad och fika med Emma, som fyller år imorgon!! Kanske spinna ? Kanske titta på hockey i Kristinehamns ishall ? Den som lever får se. Nu ska jag kila.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Seb

Tack själv!

2009-10-05 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback