under my umbrella


Lovet går mot sitt slut, och vilket lov det varit. Inte så som jag tänkt, utan så mycket härligare och bättre. Min plan var att plugga någon timme varje dag och beta av så mycket som möjligt så det kan läggas undan nu. Men nej nej nej. Min bästa vän har varit här, så tid har spenderats med henne och massa andra härliga människor. Myskvällar, Örebroparty, Fest med pärlan tjejerna, monopolspel, filmkväll med pojkvännen och feest med mina kära vänner har bland annat hunnits med. Roligt har det varit men just nu kommer ångesten smygande. Jag har under min skoltid alltid varit duktig och gjort läxor / uppgifter så fort jag fort dom för att sedan kunna släppa det och ägna min tid åt andra, roliga saker. Men nu orkar jag verkligen inte det. Skoltröttheten är tydlig och det är hemskt. Istället för att sopa undan alla saker ligger de nu och gnager i huvudet och jag känner hela tiden att jag borde göra dem, vilket jag helt enkelt inte orkar och ägnar på så vis massa onödig energi på att oroa mig och stressa upp mig.

Skärpning. Sista året, några få månader kvar med hårt arbete sedan väntar s t u d e n t e n.

Jag måste beställa studentmössan. Har haft x antal mardrömmar om att jag inte haft någon / att den har sett ut som ett hårigt gosedjur. Oh my.

Kvällen igår då? Sjukt kul! Mer maskerad åt folket! Förfest som rockade hos Fredrika och sedan styrde vi kosan mot statt, premiär pour moi, och jag blev inte besviken. Det var dans, dans, dans tills jag & min fina pojkvän traskade raka vägen till statoil för korv, chips och cola. Satt verkligen inte fel i magen efter några timmars dansande. Att krypa ner under ett varmt täcke efter en vandring i höga skor i minusgrader är någonting extra, jag lovar.

Och nu sitter jag här, borde plugga, så mycket att göra, så lite tid. Selma lockade med mig på step up förut som resulterade i ett spinningpass också. Good girl. Så efter två timmars konditionsträning tänker jag belöna mig själv med att kika på Djävulen bär Prada.

Enjoy your evening :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback