sweet saturday


Idag var det dags för skolans årliga öppet hus. Efter förra årets icke-succé så var mina förväntningar låga, men ack så fel jag hade. Det var riktigt trevligt, faktiskt! Jag, Frida och Louise hade hand om stationen där man kunde mäta tjockleken på sitt hårstrå och det rent ut sagt strömmade in nyfikna människor, kul! Efter fix och trix i fysiksalen sålde vi godis och fikabröd för att samla in pengar till studentbalen och även det gick finemang! Kul att det börjar hända saker och att vi får in pengar. Dagens ris går dock till nötterna som stal vår tredje säck med pantburkar, vi pantade två igår och det var det snuskigaste jag gjort, den tredje fick inte plats i bilen. Var det värt mödan för att få cirka 25 kr var? Skärpning!

Anyway, Nk-frågor ska besvaras, tal ska skrivas och franska ska pluggas. Bäst att sätta igång för ikväll ska jag fika med favorit Therése :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback