speach


Dear readers,

Kvällsfikan med Therése var riktigt trevlig! Denna strålande människa en riktig glädjespridare och så härlig! Riktigt kul att träffa henne igen och höra på hennes smått otroliga men mycket komiska berättelser. När kungscafét stängde gick vi vidare till the pub och satt där ett tag. Hade aldrig varit där tidigare så det var kul, trevligt ställe, även fast det var vi och 40+arna ;)

Idag besökte familjen Ikea efter många om och men från pappas sida. Kul att bara stora omkring lite, äta lunch och sedan botanisera bland ljusavdelningen. Hittade dock inte ljushållarna jag fastnat för så fick nöja mig med lite doft ljus och té. Men oh boy vad jag gillar deras julavdelning. Såå härligt. Ska passa på att ställa iordning mina inköp och mysa till det ikväll. Min fina kommer hit om en stund och då ska jag bjuda på mitt nya té. Spännande och se om det är någonting att ha, Ikea-té.

Annars skriver jag tal för tillfället. Om farmor. Ska hålla det på engelskan på tisdag. Gillar inte riktigt att hålla tal men det är bara att öva öva öva. Jag menar, hur ska man annars kunna bli bättre på något om man aldrig försöker?

Hoppas ni haft en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback