sound of music


I fredags var det tänkt att jag & min fina pojkvän skulle kolla på min absoluta favoritfilm, nämligen Sound of Music, som jag hittade hemma, en inspelad VHS. Vilket var dömt att misslyckas. Filmen fungerade inte och igår tyckte jag att vi skulle kika om Maxi hade den. Sagt och gjort. Fick rota runt ordentligt bland alla filmer "en för 59, två för 99". Min optimistiska aura blev mer och mer pessimistisk när filmen tillslut uppenbarade sig! Inte nog med det, det var en two-in-one movie. Så till det fantastiska priset 79 kr fick jag Sound of Music och Moulin Rouge! Plötsligt händer det!

Filmen är förövrigt underbar. Tittade på den jämt när jag var cirkus 3 år har jag hört. Musiken, just love it!


Kommentarer
Postat av: olivia!

oh min med :D

2009-11-26 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback