sacrifice of the day


är utan tvekan min arm. Satan i gatan vad ont det gör. Armen är knappt lyftbar och det gör så ont, så ont. Även febern kommer smygandes känner jag. Så en lugn hemmakväll kör  jag på ikväll, skönt! Har precis ätit middag med min familj och diskuterat diverse händelser och minnen. Mysigt!

Var och hälsade på min farmor förut, hon fyller 78 år på tisdag and is still going strong. Hon är så mysig och någon så envis person med så mycket kämparglöd har jag aldrig träffat under mina 18 år här på jorden, vill jag lova. Hon var i full färd med att förbereda för hennes middag imorgon, fläskfilé var stekt och köttbullarna hjälpte jag henne att rulla samt skala potatis. En klassiker á la släktträffer och alltid lika gott. Saknar farmor & K-E's hus på jacobbergsgatan, åh. Saknar barndomen. Jag har haft en underbar uppväxt som jag aldrig kommer glömma, inte heller de personer som haft så positiv inverkan på den :)

Nej, usch nu blir jag alldeles tårögd, men så får det vara. Skönt att ha sina stunder för sig själv, som många talade om idag på svenskan. Så skönt att ha det gjort! Firade med klasskamrater på ejes och sedan med Stefan på café gröna lyktan. muuuuums, fikans dag =)

hihi, pratade med Stefan om livet efter studenten igår, att jag ska söka många program på många olika skolor

- Jaa, men tänk om du kommer in på läkarutbildningen i Umeå då?
- hehe, aah..
- Då ska jag flytta  med dig och skaffa mig nå riktigt räävjobb, typ skjuta ren eller så..

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback