new moon


Mamma sitter i rummet brevid och knappar på datorn. Ganska hårt knappar hon. Hon håller på att gå en kurs i data. Data för skräckslagna. Hon har varit där ganska många gånger nu, så hon håller på att lära sig hur man lägger in en kanin i ett textdokument. Då och då hör jag hur hon bokstaverar där ute " bee" knapp, "aaa" knapp. Och så vidare. Hon är söt hon. Nu drog hon en ljudlig suck med. Det är nog ganska svårt tror jag ;)

Hihi, annars så var jag nere på bion förut, i mjukisdressen den goaste, eftersom jag bara skulle ner och hämta ut ett kuvert. He he. Fullsmockad parkering och fullsmockat inne på bion. Ja, så fullt det kan bli i alla fall. Hoho. Då såg jag skylten. 20/11 premiär för New Moon. Åh. 10 dagar kvar. Nedräkningen har startat! Jippie!

Måste även dra en lättnadens suck för att min labrapport är färdig, jippie igen!

Och imorgon börjar jag 12. Ännu ett jippie !

Happy days !


Kommentarer
Postat av: felicia

haha man måste nog ändå få sig en del skratt när man håller en sånn kurs!

Postat av: m

Ja de är verkligen underbart här uppe! Och Rysslnad lär ju bli minnesvärt iallafall även om de aldrig vart med på min topplista av länder att besöks ;) Hoppas allt är bra hemma med! =)

2009-11-11 @ 17:19:39
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback