Monsieur Ibrahim et les fleurs du Coran


Bon soir!

Efter träningen åkte jag raka vägen ut till skäringsbol och hem till min kusin. Vår beställning från H&M hade äntligen anlänt och vad ska jag säga? Jag är jättenöjd. Köpte bara tre artiklar, varav två kom nu och klänningen kommer i mitten av december. Älskar min puderrosa volangtop och min svarta skjorta var basic men ack så fin. Passade perfekt med så mycket lyckad beställning.

För tillfället sitter jag här, tékoppen brevid mig och övar på mitt svenska tal jag ska hålla imorgon. Känns helt okej. Jag är uppe i 4,5 minuter vilket säkerligen kommer bli ganska mycket längre när jag väl står där, time will tell. Nu har jag vilat min mun och röst tillräkligt länge så dags för mig att ställa mig bakom min provisoriska talarbänk. Hehe!

Imorgon är det fredag, lycka! Synd bara att helgen kommer gå åt till att plugga matte e. Ajajaaaaj, men snart är det över och no more matematik för mig på många många år. Förhoppningsvis ska väl tilläggas. Fick nämligen kataloger från KTH, Uppsala universitet och Göterborgs universitet idag. Lite rycker det allt i flytta-härifrån-och-uppleva-studentlivet-nerverna =)

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback