lovestory


Veckorna rusar fram i ett fasligt snabbt tempo. Jag tycker jag sliter häcken av mig i skolan, samtidigt som dagarna bara försvinner, ännu ett prov är avklarat nu i julstressen och nu är det två kvar. Fysik och matematik. Inte precis de lättaste ämnena. Hade tänkt börja läsa fysik ikväll nu, men efter träningen kände jag att nej, nu är det nog. EN kväll måste jag få rensa tankarna och hinna fokusera på någonting annat än skolan. Så har inhandlat massa smaskig frukt, godis och naturgodis. Så ska duka upp lite mysigt, koka té, värma glögg och fixa något gott att äta tills min stora kärlek kommer hit. Myskväll är det och imorgon tar vi eventuellt en trip till Karlstad för att inhandla julklappar!

enjoy your evening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback