I can't tell you something that ain't real.


Söndag är det och solen skiner in igenom mitt fönster, fint. Igår var en lugn dag och kväll. Födelsedagsmiddag hos farmor som blir hela 78 år på tisdag :) Traskade hem tillsammans med min kusin och bror i regnet, tog en heellugn kväll, vilket var skönt eftersom armen fortfarande gör ont. Så kikade på the hangover och lite på twilight ;) Agerade taxi och hämtade min fina pojkvän på stan och sedan plockade vi upp Louise som vi hittade längs vägen. Väl hemma kom vi på att vi skulle gå hem till Stefan, härlig promenad som blev ännu härligare när Robin och Lars stannade och erbjöd oss skjuts! Tackar man för!

Nu är det tänkt att jag ska plugga matte och skriva klart en engelskauppgift. Det får nog vänta ett tag eftersom det är så fint väder ute så tänkte jag passa på att ta mig en promenad! Jag vill till sthlm meed :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback