hör du mig, hör du mig, kan du höra mig?


Kent står på tapeten nu. Åh, jag gillar Kent. Alldeles lagom en måndagskväll som denna. Efter 2 timmar i sängen med datorn och svenska tal fick jag nog och gick ned till galaxen, crosstrainade och var på combat. Och vilken combat sen. H e r r e g u d! Trodde knappt jag skulle komma därifrån med livet i behåll. Hon kan hon!

Annars så har jag & min kära vän F kommit fram till att vi behöver lite mer spänning i vardagen. Som i fredags, det brann hos grannen, brandbilar täckte gatan och S trodde det var hemma hos mig. Jag fick panik. Men, det hände ju någonting i alla fall. Hm. Ta inte det här på fel sätt nu.. Ingen skadades i branden! Och jag tycker inte det är bra när det brinner. You get the point!

Imorgon är en hääärlig dag. Sovmorgon och slutar tidigt, lyx i en naturvetares annars så jobbiga vardag! Hurra!
Sedan ska jag hem och laga good mat, pappa fyller år och istället för att gå upp tiidigt imornbitti blir det senare vi firar honom. Tänk, för två år sedan var vi i Egypten. Så mycket har hänt på två år. Mitt perspektiv på saker och ting har förändrats så otroligt mycket och jag vet att det inte går att ta någonting för givet.

Ja, mycket tankar går omkring i mitt lilla huvud och jag vet inte vad jag ska göra av dom och hur jag ska göra det?

Nej, nog för idag. Labrapport står på schemat och sedan kvälla'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback