hade han inte gett henne allt hon nånsin pekat på

Helgen och söndagen går mot sitt slut. Jag har precis kommit ur duschen efter en uppfriskande promenad med min finaste kusin. Dagen har bjudit på försäljning av fikabröd, fika, plugg och promenad. Allt i ett alldeles lagom skönt tempo. Imorgon är det dags för ännu en ny skolvecka. Kommer bli en hård en med tanke på redovisning imorgon samt fysikprov på fredag. Ingenting jag jublar över, men sedan är det bara ett matematikprov kvar efter det och sedan är det faktiskt jullov. Vilket jag ser fram emot. Min fina vän Fredrika kommer hem från Halmstad och det ska bli glöggmys utan dess like samt lite party hoppas jag på, men framförallt ska det bli underbart att bara kunna traska ned till henne, sitta i Lilljas kök och bara prata om allting. ♥

Veronica Maggio är helt perfekt att lyssna på när man inte orkar dunka musik men ändå vill höra något uppfriskande och trallvänligt. Favoriten är Havanna Mamma, vilket kanske märkts.

Någonting jag borde sätta lite fart med är julklapparna. Skulle inhandlats i fredags. Hittade en. Shame on me. Men antar att jag kommer kläcka alla idéer när det närmar sig ;)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback