all I want for christmas


Förut, när jag åkte med mitt söta kusinbarn för att hämta Felicia eftersom vi skulle kika på hockey så undrade hon vad jag skrivit på min önskelista till tomten. Hon hade redan skrivit sin lista. Jag gapade och försökte komma på några saker att säga. Öhhhh...Ehhhh... Jag vet faktiskt inte. - Nehe, kläder kanske? - Ja, kläder är alltid kul.

När jag var i Theas ålder hade jag listan klar vid denna tid, liksom hon har. Önskelistan var i princip milslång med diverse leksaker, barbiedockor och så vidare. Men nu då? Ingenting speciellt faktiskt! Nu är det mer den mysiga stämningen som infinner sig under julen och maten, hehe, godiset också kanske, men framförallt förberedelserna. Jag älskar att gå och leta julklappar åt mina nära och kära, även om det oftast är riktigt klurigt, jag tycker det är riktigt mysigt att julstöka här hemma, lyssna på julmusik och kika på andra människors julpynt när jag är ute och promenerar i vintermörkret. Det tycker jag om.

Och om vi nu ska vara materiella så kan jag ju visa ett par fiiiina skor som inte skulle vara helt fel att få i något paket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback