we never say never


Måndag, ny vecka. Helgen har varit strålande. Jättetrevligt 18års firande hos Felicia, tack för det pillen :-)
Lördagen bjöd på jobb mellan 8-10. Ja, jag cyklade hemifrån 07,35 och möttes av motvind och ännu värre motvind ute i skärgården. God morgon. Kvällen spenderades i Stefans stuga med bastubad och plump. Även film och massa godis hemma hos mig. Det är underskattat med myskvällar. Jag älskar't. Fääärska vinegum och m&m. Goooodie. Gårdagen spenderades även den med hard work work.

Min lille karl är en riktigt kul typ. Imorse pratade han i sömnen.
- jag har ett bryggeri.
-jaså, vad är det du brygger då?
-ööl.
-ahaa..
-jaa, med Daniel.
- vem är Daniel då?
- Daniel Westling

Eller som förut, när vi var ute och gick. Jag nynnade lite på Livin' on a prayer och min söting översatte så fint:

- Leeeeeever på präääärien.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: selma

morgonspinningen börjar kvart i 7 och håller pöå till halv åtta, varje tisdag. följ med!

2009-05-12 @ 19:51:37
Postat av: fille

HAHAHA, Daniel Westling

2009-05-12 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback