thank you for the music



Popcorn framför cityakuten medan de borrar i en hjärna. Perfekt måndagsmys framför tvn. Nääråå. Men jag tycker det är intressant. he he. Jag är oerhört trött för tillfället, min förkylning vill inte ge med sig och jag hade min första körlektion idag. Lärorikt och intressant.

Imorgon väntar nationellt prov i franska steg 4. Förra årets prov var överraskande lätt. Hade väl i och för sig förväntat mig det värsta. Dock så har alla de "provtest" vi haft nu innan imorgon varit snäppet värre än värst. Hur gårdagens resultat blir är alltså väldigt oklart. Den som lever får se. Hoping for the best but expecting the worst.

Hur som haver. Ska eventuellt till min fina karls stuga imorgon, bastu och pick-nick är planerat. Hoppas på fint väder. Blir det regn så är jag lika glad ändå, för vi har en reservplan, min karl och jag. Känner att skolan imorgon lika gärna kan go to hell för kommer ändå bli på strålande humör så fort jag träffar honom. Love love love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback