still in school

Aloo!


Vilken otroligt lååång dag det varit. Än är den inte slut heller, ska tilläggas. 8,20 startade jag mitt kemi-riksprov. Gick väl förhoppningsvis vägen. Resten av dagen har bara passerat. S a k t a men säkert. Hade bokrecension på engelskan nyss. Gillar inte att jag blir så nervös så fort det vankas muntliga presentationer. Hur som haver. Anledningen till att jag fortfarande befinner mig på l'école Brogård är för att jag inväntar min kära kusin. Vi ska nämligen på bröllop imorgon och ska införskaffa en lämplig gåva till brudparet! Will be fun! Har aldrig varit på bröllop heller. Hoppas på underbart väder. Tror det kan bli alldeles magiskt då. Österviks kapell. Så fint & mysigt där.

Förövrigt ser helgen bra ut. Trodde den skulle sluta i katastrof med tanke på att i'm the only one in the world who isn't 18. Känns det som. MEN. Nu har jag planer som är lovely och då är inte fysikplugget inräknat!

Felicia 40 minuter sedan : Nej men jag slutar nog snart, ska bara dit och få närvaro...

Where are you dear?

17,35 är det spinning. Jag vill heeeem. Jag vill äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback