panik


Jag har börjat oroa mig skapligt mycket inför kommande veckor och diverse nationella prov.
-matematik kurs D
-kemi kurs B
-fysik kurs A
Dessa är de tunga sakerna. Prov på hela kurserna. Njaa, känns väl sådär! Hur klyftigt är det att slänga in alla nationella prov samtidigt?

Imorgon ska jag lämna in en lapp om vad jag vill ha som projektarbete. Jag får göra preciiiis vad jag vill. Bara jag håller mig inom mitt program och gärna inriktning så att säga. Borde ju vara lätt. Det enda jag fyllt i på lappen är mitt namn och vilket program respektive inriktning jag går. Dags att tänka till nu kanske. Jag har ingen aning om vad jag vill arbeta med. HUH. Med tanke på att jag får beslutsångest när jag ska välja vilken glass jag ska köpa så...

Imorgon är det i alla fall fredag. Då ska allas vår Felicia Spiderpig Löwbäck firas för tjejen blir 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback