I just want to catch you if I can


Ps I love you. Jag gråter. Den här låten är så fin.






Måndagen går mot sitt slut, innan dess ska jag dock äta mammas nybakta bullar och kika på cityakuten as usual.
Spinningen var great, as in jättejobbigt. Imorgon väntar spinning 06,45. Will be interesting. Jag är förresten strålande glad. Vi fick tillbaka matematik nationella förut. VG pour moi et je suis très contente. Franskan gick också galant. Vi fick göra om läsförståelsen för det hade gått så "dåligt". Men tydligen så hade det gått kanoners för mig. Det är kul att se att det lönar sig att lägga ner sig. ;-) Men många kan ju gärna kommentera "men läraren gillar ju dig". Ganska tydligt tecken på avundsjuka? Hur som helst. Jag är jättenöjd över mina betyg och vet att jag förtjänar dom. En stor fördel är väl kanske att jag bryr mig lite mer om min egna prestation än andras och därför koncentrerar jag mig bara på, ja, just mig själv och kämpar. 

Nu doftar det underbart här i huset så dags att springa ner och norpa en kanelbulle kanske!

i love you till the end

Kommentarer
Postat av: Basse

Det är en härlig känsla att vara nöjd över sig själv. Keep it up :D

2009-05-31 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback