how do you do?


Bonjour!

För tillfället har jag håltimme. Har hunnit promenera hem i regnet, väckt Stefan, pratat med Fredrika och börjat med städning av rummet. Ganska bra sysselsättning en regnig dag som denna. Det och plugg. Såklart. Men har i alla fall anmält mig till spinning i eftermiddag. Så nu börjar jag träna igen. Roligt!

Helgen har varit mycket härlig och bjudit på mys och singstar med kusin & kusinbarn, en arbetsdag i skärgården, 18års fest och en härlig dag i Stefans stuga. Ganska härligt att ligga i en båt och studera kemi. Kunde varit värre om man säger så!

Silverfiskens spellista är på och nu fortsätter jag med mitt rum! Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

har ni haft regn!? vi har haft strålande sol och jag har haft shorts. I mogon ses vi, love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback