weekend

 Aloha, as in hello.

Jag är för tillfället otroligt trött, vilket säkerligen har med helgens bravader att göra. Helgen har varit helt fenomenal och har blivit bortskämd med att umgås med min bästa vän i fyra fantastiska dagar. Frukost i sängen framför Gossip Girl, cykelpumpning och skjutsning på cykel, shopping, fika, fest och skratt. Så kan jag väl sammanfatta helgen. Tack för denna weekend min bästa vän, I'll be back ;-)

Dagen har inte varit mycket mer än ett enda stort klagande från min sida, trött och tillbaka till verkligheten. Borta bra men hemma bäst stämmer inte så bra i mitt fall just nu. Att komma hem till ett snöigt Kristinehamn var ingen hit. Snacka om att fly från våren i Halmstad :-( Fast kändes dock aningens bättre när jag fick se ett välbekant och fint ansikte nere på stationen igår kväll. Stefan. Någonting jag verkligen lärt mig genom livets resa hittills är att det inte är förrens man han förlorat någon eller är långt ifrån en vän som man verkligen förstår hur otroligt mycket den betyder. Love Chatrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback