tuesday's gray


Ohh!

Just nu är jag inte på mitt favorit humör. Nicht. Kemiarbete skriver jag på. Om proteiiiiiinet insuliiiin.
Tänkte att, jaa men det är ju intressant. Lite relaterat till verkligheten genom diabetes och så vidare. Men vad är det vi ska skriva om? Jo vilken struktur den har. Strukturbestämning. Jag förstår inte ens vad som jag ska skriva ner. Usch.

Schlager arcaden förut var mycket rolig, härligt att det inte är kolsvart utanför salen heller utan att det är soooligt. Våren kanske känner sig manad att visa sig? Wie!

Förövrigt fick jag INTE mitt livs första IG. Hallelujah. Ett pinsamt dåligt resultat, men inte ig. För att citera Lena, vår mattelärare "Ja, ni får väl se det här som ett väldigt bra diagnostiskt prov inför nationella... Det kan ju i alla fall inte bli sämre nu" HAHA. The botten is nådd in Nv2. Passar perfekt med naturfest på fredag. Kan bli intressant. Tema: Extreme hairstyle. What to do with the frilla? Någon idé?

Nu lägger jag ner arbetet för kvällen, sätter på mig myspyjamas, lägger mig i sängen och läser Flickan som lekte med elden. En tidig kväll. Because I'm worth it ;-)

Förresten så har min lillebror, som egentligen inte är så liten längre, världens goaste skratt. Så härligt. Hör det lite då och då i rummet intill och antar att han kikar på wipe out som vi kikade på i förrgår med. Resultatet var att vi vek oss av skratt. Jag gillar att skratta. Laugh is life ;-)


Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, älskar fan wipeout! toabilden hihihihihi det syns hur sur du blev


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback