Tasmania and matteprov


Nu har jag pluggat matte så mina ögon går i kors. Huuh. Kan i och för sig även bero på att min nattsömn var reducerad med ganska många timmar efter som en viss person (nämner inga namn) låg och gnydde " jag kan inte sooooova" brevid en helt utmattad Chatrine. Shame! Shame on you! Hihi.

Känner verkligen av tyngden av skolarbete nu, fullt upp dagarna i ända med skolarbeten. Vilket resulterar vid att min rumpa kommer likna en pannkaka om två veckor. Sitter alltså vid datorn. Mycket. Proteinarbete, labrapport, Australia arbete och last but not least finanskris-räddning. Yäck. Thank god för att Fredrika kommer hem om mindre än 2 veckor och att det snart är helg. Ett stort plus till skolmaten idag, tacos. Åt två rejäla portioner vilket räddade dagen. Mycket (god) mat --> mycket energi för att klara av en låång vardag. Mer god mat i skolan. Mer mätta elever. Mer glada miner och bättre resultat, både utanför och i skolan.

allt för mig, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback