stay the night


Åhh, jag som vanligtvis nästan hatar och avskyr allt som har med schlager att göra har fått massa låtar på hjärnan. Eller okej, låtarna, vissa av dem i alla fall, är ganska bra. Men det allting runt omkring det. Så många deltävlingar, andra chansen och så vidare. Kom till skott!

Underbar dag hur som haver. Strålande sol och slutade tidigt, så pluggade ute på altanen invirad i filt, mycket mysigt och sedan tog jag en härlig promenad med Stefan ner till stan och fixade lite grejer. Sedan fick vi lite smörgåstårta ute på strand med, inga fel i kistan det inte. Sedan åkte jag med Stéphans mamma ner och tränade schlager arcade med Johanna. OH! Bara få skutta runt och ha roligt. Det är bra träning mina vänner. Hälsa+nöje är en mycket fin kombo :-)

nej, skall skriva mitt arbete om Oz nu tänkte jag, wish me luck ;-)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback