smoothie


Jag lyckades verkligen överträffa mig själv i köket nu alltså. Oh, kastade ihop en underbart god smoothie. Som bestod av lite frysta hallon, två kiwis och en skvätt apelsinjuice. NAM NAM NAM!

För övrigt har det varit en kanon dag, gjorde en riktigt fräsch frukost till mig och Stefan imorse, sovmorgon till ära, fruktsallad med glass (pour Stéphan alltså) té, juice och smörgåååås. Återigen mat här, men äta bör man annars dör man. Fick skjuts till folkets hus och minglade runt där medans jag tryckte i mig en kanelbulle. Var hos tandläkaren och hade mattelektion. Det var den dagen, blev hämtad och sedan myste vi :-)

Nu är jag här, go och glad kexchoklad. Som sagt, en kanon dag. Som ska få ett perfekt avslut.

Puss

Kommentarer
Postat av: fille

heheheheh ska du inte nämna hur tandläkaren gick ;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback