She'll dump your ass for a model called Brandon


Alltså, herregud det är redan söndag? Fy. Imorgon är det back to reality, lite skönt att ändå veta att det inte är hur långt som helst kvar till påsklovet så det ska nog gå fint. Veckans planer är inte så stora, måste ligga i och plugga en del, ska till Karlstad och tandläkaren. Ja ni ser ju, hahah, inget glammigt här inte.

Helgens absolut bästa var igår när min underbara bästa vän ringde och meddelade att hon var hemma, på källbygatan.
Åhh, då tog det inte mer än 10 minuter mellan strand och stan vill jag lova. Så det var en mycket positiv överraskning, så spenderade kvällen med henne, först med lite sällskap av killarna hos Röbin, som förövrigt gjort en mycket klockren historiefilm, sedan gick vi hem till mig och åt mammas hembakta bröd. Härligt att ha sin vän hemma, mycket bra!

Nu ska jag fräscha till mig, blueberrybagels väntar hos Fredrika, det heter väl bagels och inte beagels?!
Sedan väntar träning med en vän, gu så gött!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback