our earh is turning


Bonjour!

Gårdagen var alldeles underbar. Hann med lite plugg, kanske i minsta laget, men i alla fall.
Åt mat med ma famille på kvällen och sedan tog jag med mig Louise och Johanna upp till Gabriella som hade tagit det underbara beslutet om att dra ihop lite tjejer och mysa. Det gillar jag. Så där bjöds vi på diverse snacks, singstar och spel stod för underhållningen. Självklart var vi nostalgiska och pratade massa minnen. Självklart släcktes hela huset ned och det var dock ljust ändå på grund av alla värmeljusen. Mysigt. Hur som helst. Riktigt kul att träffa dessa godingar igen, som jag gör alldeles för sällan. Tack för en fin kväll babes!

Nu ska jag plugga francais och sedan träna. Step up eller spinning är väl dagens fråga.
Hoppas jag får med mig Johanna också!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback