let's twist again


Fredrika, säger:

men hallå hur söker jag till den här butiken?

Lilla lilla vänsingen. Såhär i sommarjobbsansöknings-tider känner i alla fall jag mig skapligt stressad. Får jag något jobb? Vad gör jag om jag inte får? Slappar såklart, men det lockar ju med pengar. Om jag får jobb, vilket jag redan har fått i och för sig, hur mycket vill jag jobba? Vill ju inte slita ut mig inför gymnasiets sista år. Ja, men det löser sig på något sätt, det gör det alltid.

Har precis ätit lite knäckesmörgåsar, absoluuuutely luuuv it. Det härliga knaprandet här underbart ;-)
Slutade vid 14,05 idag, kemi tar knäcken på mig. Hur ska man ens kunna ta ord som fenylmetylketon seriöst? Rena rama Hey baberiba tycker jag. Inget vidare, men annars rätt härlig månad nu i mars. Speciellt ett datum som hägrar om några veckor ;-)

Dagens äckligaste: Tappade grafritaren i toaletten. Kind of unfresh.
Dagens mysigaste: Firade Thea som fyllde 5 år idag. Släkten satt med söta kalashattar och vi lekte hide and seek.
Dagens sötaste: Thea såklart. Och mina F&F, som alltid.
Dagens roligaste: Fräsch musik på iPoden, oldies but goldies, som jag vill ha det. Vad sägs om Karma Chameleon?
Dagens tröttaste: mon petit ami Stéphane!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback