jeudi


Hela veckan känns fel. Stämmer inte att det redan är fredag imorgon, det har liksom gått alldeles för snabbt. Inget att klaga på i och för sig. Men i alla fall. Har hunnit med att mysa med S, träna tre olika och sjukt roliga pass på galaxen med J och handlat godis på nettan. Tycker jag är värd det. Ont i huvudet har jag med, men får hoppas lilla tabletten verkar snart. Vaknade inatt av ett sms och kände hur illa jag mådde, vet inte om det beror på att jag vet att två i min närhet har magsjukan, så jag kanske var pretty paranoid, men inget trevligt att vakna och typ inse att " jag har blivit magsjuk ". Gick i alla fall bra, somnade om härligt och hade sovmorgon dagen till ära!

Imorgon är det massage och avslappning som gäller på friskvården, ganska underbart slut på första veckan efter lovet. Efter det har jag planerat att besöka badhuset och crawla. Med tanke på att mitt betyg i idrott i princip hänger på hur bra jag klarar det så. Bara att öva öva öva.

Nu ska jag kila ner och se om det är något värt på tv och öva in lite mer glosor. Godispåsen får bli min goooda morot ;-)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback