i'm in love


ho ho ho. Var är alla? Sitter i min ensamhet här på Löwenhjelmsgatan. Hungrig är jag också. Hoppas mamma och pappa kommer inom en snar framtid. Jag längtar efter en stor godis eller chipspåse och ett stort glas coca-cola. Ohh. Onyttigt är gott. Likaså nyttiga saker, men det är väl just att eftersom det är "farligt" och onyttigt som det blir så gott, eller vad tror ni?

Fredagen börjar lida mot sitt slut, i alla fall för mig. Lär somna framför tvn runt tiotiden kanske. Somnade i alla fall till riktigt härligt på massagen och avslappningen idag. Underbart. Sedan hämtade S mig och jag slängde in en arbetsansökan, åkte hem och åt smörgåsar med o'boy. Badhuset fick bli sista anhalten och herregud. Jag är grym. Helt plötsligt fungerade allting och jag var så BRA. Oh, plötsligt händer det! Härlig känsla!

Jag är på mycket bra humör, hii! Ska slå på ipoden och dra igenom huset en sväng,

bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback