hero


Sitter nere i soffan och kollar på familjen annorlunda. Jag är riktigt fascinerad. Trillingarna, tre stycken tvillingpar och 10 barnsfamiljen. Där siiter vi fyra stycken i familjen, har en ganska stor soffa som gott och väl räcker till säkerligen 12 personer om man sitter normalt. Nu räcker det precis till alla fyra när vi ligger med ben åt alla håll och kanter och breder ut oss. Tänk vilken upplevelse att "byta familj" för en vecka, speciellt med någon av dessa.

Jaja, måndagen är avklarad. Mestadels håltimmar, men ändå. De sov jag bort hur som helst. Tog en löptur till mormor förut, sprang med en väckarklocka i handen de första hundra metrarna, sedan var det lite otympligt att hålla i + att det kändes som jag sprang med en tickande bomb. Jaja, mormor blev glad för besöket och så. Sedan rusade jag hemåt. Riktigt härligt att bara tokrusa i backarna. Inte lika härligt sekundrarna efter. Men det jobbar jag på ;-) Snart kommer Stefan hit och då vi kika på Cityakuten. Jag ska stå på mig för att få min vilja igenom och mitt starkaste argument är att jag minsann inte uppskattar alla dessa sportnytt-avsnitt. Så det så.

Imorgon slutar jag halv tolv och skall fixa några småsaker. Längtar som en tok tills på torsdag. Kommer bli en grym helg, vill jag lova.

Sov gott =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

we gonna rock this weekend, it's gonna be awwwwwsom!

2009-03-16 @ 21:20:33
Postat av: Anonym

we gonna rock this weekend, it's gonna be awwwwwsome!

2009-03-16 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback