halmstad


Efter sex timmars resa är jag äntligen framme i underbara Halmstad hos min ännu underbarare väninna Fredrika!
Tågresan gick finemang, trevliga klasskamraten Daniel och jag satt och diskuterade skolan och lärare. Kom fram till att vi tycker och tänker ganska lika. Jaja, annars har jag underhållt mig med Stieg Larssons fantastiska bok. Spännande.

Hur som helst, nu är jag här. För tillfället diskuteras piercingar och vi är eniga när det gäller den saken. Yäck när det gäller alla piercingar förutom i öronen förstås (a)

Nu ska jag återgå till min väninna, äta lite mörk choklad, druvor och dricka ett stort glas mjölk. Imorgon väntar en ny dag, hoppas på sol för nu är solglasögonen redo och mina vita juveler står i Freddie's skohylla. Love this life.

Ha det underbart mina söta vänner och speciellet min lilla vän på strand. PUSS PUSS!



Kommentarer
Postat av: Hannah

fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback