green tea lemon


Det är kyligt, så har nyss svept en stor kopp té. Moomma. Tog en härlig powerwalk med min lite smått högljudda älskade kusin. Love from me to you. Det var trevligt, som alltid såklart. Avrundade hos henne med lite bläddrande i tidningar, té och salta kex. Goodie. Övningskörde sedan, gick faktiskt bra. Börjar minska på skakningarn när jag kör på 90-väg. Tur det.

Förövrigt blev jag besviken i torsdags. Hade sooolglasögon när jag cyklade till skolan på morgonen, underbart väder och våren var på ingång. Efter träningen på kvällen låg det ett inte alltför önskvärt snötäcke på marken. Isch!

Nu ska jag bege mig in till mitt rum och Stieg Larssons första bok. Män som hatar kvinnor. Jag är fast. Den är så bra. Måste se filmen med. Ångrar att jag inte började läsa boken tidigare. ÅÅH!

au revoir!

Kommentarer
Postat av: fille

högljud? moi ? noooo not today

Postat av: Olivia

Tack chatrine, det värmde :)

2009-03-14 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback