ge mig arsenik


Denna dagen har verkligen inte varit till belåtenhet, nej fy. Inte min dag idag. Började i och för sig ganska lovely med att jag vaknade till av mig själv vid sjutiden. Inre klocka? Hur som helst, fick sova vidare eftersom det var ljuvlig sovmorgon. Ja, sedan dess har det gått utför. Glömde nycklarna hemma kom jag på när jag skulle öppna skåpet. Gick bra hur som helst, har en fantastiskt snäll mamma som skyndade ner med dom på lunchen. Det förtjänade jag faktiskt inte. Jaja, matteprovet gick uselt. Kommer bli mitt livs första IG och det känns tungt. Våfflor var väl lite gott, men dom var torra så det var illa det med. Inte nog med det så glömde jag kemiboken i skåpet. Bara att vända tillbaka till skolan när jag kommit innanför dörren. Okej, Stefan hämtade mig från skolan så gick ju snabbt att åka tillbaka. Sedan har jag inte hunnit träna heller, haft massa inlämningar, varav en som jag håller på med nu. Kemi. Yäck. Var nere på JC och skulle inhandla mig ett par vårfräscha jeans. Men hittade jag några som föll mig i smaken. Nej, såklart inte. Fick i alla fall en liten top med mig hem. OCH nu är jag strandsatt här. Poor me.

Fast, när jag tänker efter. Ganska mycket i-landsproblem och jag är ändå glad över min tillvaro. Det finns de som har det värre, för att citera mormor. Klok dam. Nu ska jag sluta klaga och få det här överstökat. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och det ska jag göra någonting fint av. Så det så.

au revoir!

Kommentarer
Postat av: fille

synd att jag inte var där och kunde reta dig lite idag då ;)

Postat av: Ellren

...appropå kloka ord Catrin... Mark levengoods mormor säger så här.... "det är bara att bryta ihop och gå vidare"... eller för att förstå hur bra dagar KAN vara så behövs en och annan katastrofdag! Ha en bra dag idag! Kram Ellen

2009-03-27 @ 05:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback