summer love



Helgen är över och skolan likaså. Jag återvänder till hösten för att gå sista året. En del är redan färdiga och oh så härligt.

Hur som helst. Har kikat och firat student i helgen. Emma hade mottagning som vi var på. Jättetrevligt och Emma sken som alltid som en sol, trots att det regnade som aldrig förr. Kvällen spenderades med fina tjejer hemma hos Freddie och vid elva snåret när de gick vidare började jag min vandrig hem. Mötte min prins och vi tog en tidig kväll!

Igår var det studentbal här i Kristinehamn. Självklart var jag där för att kika på alla ungdomar som skulle roa sig på Statt. Fann lite inspiration till min kommande balklänning men även så var det så kul att kolla på alla fina! Självklart har jag mina favoriter som var ruskigt snygga och gudomliga till och med ;-) Grattis till alla studenter i alla fall. Klara med 12 år i skolan är inte helt fy skam :D

I och med att jag har jobbat igår och idag så har det varit en lugn helg för min del. Men vad gör det? Har haft det jättetrevligt och till veckan blir det ännu bättre. Halmstad onsdag till söndag med mina 2 favoriter. Fredrika & Stefan. ♥

time to go. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

IT'S GONNA BE AWSOME!

2009-06-14 @ 19:33:13
Postat av: Felicia

uppdatera från halmstad!

Postat av: Felicia

uppdatera från halmstad!

2009-06-17 @ 22:51:14
URL: http://feliciaprintz.blogg.se/
Postat av: Felicia

uppdatera från halmstad!

2009-06-17 @ 22:51:17
URL: http://feliciaprintz.blogg.se/
Postat av: Felicia

det räckte visst med att trycka en gång

2009-06-17 @ 22:51:42
URL: http://feliciaprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback