se hur långt hon kunde gå


Tvåan är över, officiellt imorgon. Det känns helt fantastiskt. Har fått reda på alla betyg. Jag är stolt över mig själv. Trots att hela året varit det jobbigaste jag varit med om i skolväg så har det gått kanon och jag har fått precis de betygen jag siktat på och så. Mer än hälften MVG känns ganska fint måste jag medge. Sedan klarade jag målet med att få minst VG i varje kurs. Det lönar sig.

Mitt humör är strålande, jag lyssnar på Veronica Maggio för tillfället. Var lagomt yr förut. Anmälde mig till spinningen på torsdag. Åkte ner strax efter fem. Tränade lite på gymmet för att sedan se en annan instruktör komma dit. Då slog det mig att det faktiskt inte var torsdag riktigt än. Shame on me.

Hur som haver. Spenderade gårdagens kväll i Stefans stuga. Att åka båt i solnedgången med sin favorit är inte helt fel.
Det är skönt att komma iväg och mysa. Vilket vi ska göra nästa vecka. Midsommar firande i sommarstaden med stort S!


Nu tänkte jag ta mig en dusch. Studentpyssel och teoriläsning väntar ikväll. Det närmar sig ju faktiskt.

För att sammanfatta mig själv för tillfället. JAG ÄR PÅ GÅNG! Life's goood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback