MJ

GRATTIS VÄRLDENS GOASTE KUSIN!

17 år!




Väcktes imorse av min pojkvän.

" God morgon..... Michael Jackson är död..."

Lite knepigt sätt att börja dagen på, speciellt klockan halv sju på morgonen. Fick allt ett och annat att klura över när jag sedan promenerade hem i solskenet. Det bevisar ju faktiskt att alla dör. I en väldigt ung ålder med. Usch. Hemskt sådant där! Säga vad man vill om the king of pop, men musiken, som Stefan sa, finns ju i alla fall kvar, och bra är den :-)

Kom nyss hem från fröken Printz, födelsedagsfirande stod på tapeten och vi åt riktigt god grillad mat avec godaste marängtårtan till efterrätt. Inte helt fel efter en lång och hård arbetsvecka ;-)

Nu ska jag läsa klart om MJ och sedan bege mig ut!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback