ljudet av ett annat hjärta


Bonjour mes amies.

Det är egentligen svårt att förklara just hur det känns nu. Så underbart att kunna slappna av utan att känna pressen av att " nej jag borde egentligen plugga nu". Vet inte hur längesedan det var som jag bara slötittade på tv och zappade runt. Härlig känsla så att säga.

Dagen spenderades i en buss. 3,5 h till Norrköping, lunch, 2h värdelös föreläsning och en rundtur på 5 minuter, 3,5h hem till Kristinehamn. Njet. Inte vidare kul, men klassen är i en klass för sig ;-) Ett härligt gäng skulle jag vilja säga!

Min krake till pojkvän har fått ett irriterat öga, därav lånar han mina glasögon " Dom passar ju alldeles utmärkt, ser ju bättre än med mina linser". Sötnos. Ett par glasögon storlek alldeles för små. :-)

För tillfället spritter det i benen. Gyllene Tider strömmar ut ur högtalarna. TYLÖ SUN! Har en känsla av att denna sommar kommer bli något utöver det vanliga. Jag fyller ju faktiskt 18 år om 25 dagar. Vet dan är kort, men natten aldrig tar slut oh ohohhhh!

Om en vecka är andra året på gymnasiet avklarat och jag är glad över att det har gått så bra som det faktiskt har gjort.
Alla stadens 90or tar studenten och jag är avundsjuuuk. Men, tror sista året kommer bli kul. Trots allt så är väl själva planeringen och allt inför student och bal väldigt roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Ny dag imorgon och poweryoga står på tapeten. Sedan är det helg.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback