Idag är det min födelsedag!



Oh ja jaaaaa, nu är det min tur. 18 ÅR!

Hujedamig. Väcktes av samtal, SMS, väggubbar och till sist av min familj som skrålade JA MÅ HON LEVAAA! Stefan fick sig lite av en chock brevid där och jag kunde knappt öppna ögonen. Jag älskar att fylla år! Fick finfina presenter och till sist. " Chatrine, det här paketet är inte ifrån oss, det stod ute på altanen imorse" Spännande. Efter mycket slit fick jag fram den underbara presenten från ingen mindre än Fredrika, som befinner sig i Halmstad. Åh, jag blev så rörd, kunde inte hålla tillbaka darret på hakan eller tårarna. Ett riktigt fint fotoalbum med massa kort på oss under alla dessa år, tillsammans med riktigt roliga bildtexter. Love you F.

Hur som helst, nu ska jag ner och ta det piano och njuta av min dag. Är ganska mör efter att ha kört bil i 2 timmar.

Fast vem vet, kanske tar en sväng och köper något "myndigt" som jag i och för sig inte brukar, men bara för att få visa lite legitimation (a).




Var det två eller tre år sedan tjejer ;-) ?

Kommentarer
Postat av: f

hahahahah, nej va fan gjorde vi 3 va?

2009-06-30 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback