hard work work


Grattis Mattias på 16 års dagen! Oh la laa!

Om tre dagar fyller min kära kusin 17 år. Om sex dagar fyller jag 18! Tjuhuu! En måndag är väl ingen hit att fylla år på, ska göra halkbanan då och har absoluut ingen aning om vilka jag åker med. Hörde en herre som var nere idag, har dock ingen aning om vem det var. Hoppas det blir bra. Hoppas jag KÖR bra, illa om jag skulle köra ihjäl 4 personer. Usch.

Idag har dagen gått fort som tusan, promenad från strand, födelsedagssång till lillebror, körlektion, persentshopping, stek, plugg och jobb. Hujedamig. Nu kurrar det lite lagomt i magen så ska tassa ner om det finns något som faller mig i smaken denna afton, missade faktiskt BÅDE allsång på skansen och morden i midsumer idag. Huh, lite tårta lär slinka ned!

Imorgon är det jobb som gäller all day loong och kanske liten bilfärd? Den som lever får se!



au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback