HALMSTAD



Nu är jag hemma igen. Har ätit grillat med min familj och Stefan, andats lite värmländsk luft och känner att. Näe, jag vill inte vara här, jag vill tillbaka!

Det har varit, som ni säkert förstår, helt underbart. Åkte ner i onsdags, stressade med alla andra galna idioter på vägen. Kom fram oskadda och startade våran lilla tripp med ett besök på östra stranden, Stefan och jag. Shopping och fika hann vi med under torsdagen. Fredagen gick i ett, trasig duschslang, bussfärd och midsommarfirande ute vid Kärleken. Picknick på en gräsplätt med massa människor, midsommarstång och en tur till fiskdammen och fångade godis. Hur mysigt som helst. Kvällen fortsatte i samma härliga anda med nya trevliga människor med öppna sinnen. Me likey. Hur bra kväll som helst som slutade med en härlig promenad genom stan med min älskling.

Dagarna har i alla fall gått galet snabbt och det har varit fantastiskt. Tack Fredrika för lånet av lägenheten, det goda sällskapet och till min sötnos, för du körde som en gud och för att du är min underbaring!

Nu väntar tuffa tider, en härlig arbetsvecka väntar. Men efter regn kommer solsken och om två månader bär det av till Grekland med Stefan. MAMMA MIA!

Nu, promenad! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback