28 days left


long time no seen

Helgen har varit utomordentlig. Kusinmys, grillkväll och tivoli for the win. Vädret ska vi väl inte ens tala om. Underbart! Kan väl dock medge att jag kände rätt stark avundsjuka på min kära vän Fredrika igår, som befann sig på tylösand och levde livet. För tillfället var jag på väg till Drevstas fotbollsplan. För att spela brännboll. . . Pinsamt nog har jag träningsvärk från den lilla klasskampen.

Jag känner en inre ro jag inte känt på länge? Kan det bero på att alla åk 2:s prov är avslutade?! ÅHH!
Nu är det ju bara resultaten jag väntar på. Fick även reda på betyget i francais. Très bien.

En mindre kul och väldigt skrämmande sak är ju planet som försvunnit mystiskt. Huh!

En till sak. Norrköping gäller på torsdag. SMHI. Here we come.

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback